Kenapa saya pilih Shaklee Sebagai Bisnes Sampingan Saya ?

Monday, June 29, 2015


Kenapa saya pilih Shaklee sebagai bisnes sampingan saya ?


Shaklee menjadi perhatian saya kerana kualiti produk-produknya. Saya jatuh cinta dengan Shaklee kerana keberkesanan produk-produknya disamping diberi tunjuk ajar oleh sahabat-sahabat yang lebih tahu tentang bab pemakanan suplemen ni.

Semua orang nak sihat nak cantik nak kaya termasuklah saya. Jadi apa salahnya saya mencuba dengan Shaklee. Sebut sahaja Shaklee ramai yang mengakui keberkesanannya. Alhamdulillah saya telah menjadi sebahagian kecil daripada ahli keluarga Shaklee.

Dengan adanya bisnes ini, saya tidak lagi membuang masa begitu sahaja. Ada banyak benda yang saya nak buat. Macam-macam saya fikir nak buat tapi kene buat step by step. Orang kata bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah kan?

Alhamdulillah saya dah bertemu dengan bisnes yang betul dan boleh membantu saya. Saya boleh berbisnes dimana sahaja saya mahu tanpa membuka kedai..haha..hanya di hujung jari. Apa yang perlu saya lakukan hanyalah postkan gambar berserta fakta yang betul mengenai produk di facebook, istagram atau twitter. Saya kongsikan kebaikan produk yang saya guna di media sosial. Saya tak perlu mengeluarkan modal yang banyak kerana customer sendiri akan membuat bayaran dan kita ambil untung atas jualan runcit. Segala proses pos mengepos akan diselesaikan oleh pihak Shaklee. Kecualilah jika stok saya banyak di rumah. 

Selalunya kalau customer membuat order saya akan buat order online. Cepat, senang dan mudah. Tak pening-pening. Haha.. Senang bukan? Tengoklah keratan akhbar di atas. Shaklee berkembang 50 peratus. So, tak payah pening-pening. Memang sudah terbukti.

Bila dah join Shaklee, banyak benda yang saya belajar. Rupa-rupanya bukan sahaja dapat harga ahli malah dapat bonus juga sekiranya UV kita banyak(mengikut terma dan syarat). 

Sape-sape yang nak join Shaklee boleh hubungi saya. InsyaAllah saya akan bantu apa yang perlu. Sama-sama kita usahakan perniagaan Shaklee kita online ke offline ke semua boleh.


Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com






No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.