Peluang Berbisnes Dimana Jua

Friday, October 09, 2015


Hari ni nak buka kedai kena ada banyak sangat modal. Contohnya nak buka kedai makan nak kene ada tunai di tangan sekurang-kurangnya RM50,000.00 paling sikit sebab nak sewa kedai, nak beli peralatan memasak, kerusi meja dan sebagainya. Ini adalah pengalaman kakak saya yang berjaya membuka sebuah restoran. Itu hanyalah permulaan bila dah beroperasi perlukan tunai lagi untuk membeli barang-barang memasak dan juga upah untuk beberapa orang pekerja.

Jadi hari ni saya nak kongsikan macam mana saya memulakan bisnes online saya. Saya seorang pekerja yang masih bekerja dengan bos dan pada masa yang sama saya buat bisnes online secara santai. Saya anggap ni adalah rezeki kedua saya untuk menampung hidup yang semakin mencabar ni. Saya tercari-cari apa yang boleh saya lakukan. Saya banyak google tentang bisnes online yang boleh mendatangkan banyak manfaat. Google punye google akhir saya jumpa satu bisnes yang ada masa depan ewah..

Hanya dengan RM69.50 saya berjaya membuka kedai online saya. Alhamdulillah berkat usaha saya selama saya join bisnes Shaklee ni saya tak pernah lagi tak dapat bonus. hehe. Sebab saya dapat tunjuk ajar dari leader-leader yang bersemangat untuk meneruskan perniagaan masing-masing. Kami saling membantu dalam membuat poster atau sharing tentang produk. Saya tidak keseorangan dalam bisnes ni sebab semua ahli saling membantu.

Kami diajar macam mana cara untuk menjemput rezeki. Mendekatkan diri dengan Allah dan sentiasa bersemangat untuk membantu orang lain. Menjadi lebih positif dalam melakukan kebaikan.

Nak tau lebih lanjut berkenaan produk Shaklee boleh hubungi Feni.
01115672780

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.