October 12, 2015

Testimoni Vitamin E Yang Membantu Wanita Untuk Kelihatan Lebih Cantik Dan Muda

Hari ni saya nak kongsikan dengan semua tentang kebaikan Vita E Shaklee yang terbaik dalam pasaran. Saya mula mengamalkan Vita E Shaklee adalah sebab untuk cantik. Ahakss.. Nama pun perempuan kan. Mestilah nak jage kesihatan dan yang paling penting nak kelihatan cantik dan gojes.. Aumm.. 

Kita ni orang perempuan walau dah berkahwin dan berumah tangga harus sangat pandai jaga diri. Malumlah orang lelaki ni bukan boleh tengok wanita cantik kan. Kikiki. So pandai-pandailah bawak diri. Yang tak suka bersiap tu haruslah ambil langkah berjaga-jaga. Umur makin meningkat kita tak semestinya tak boleh bergaya kan kan?

Sejak amalkan vita E ni saya rasakan kulit bertambah cantik dan halus. Kesan-kesan parut yang ada pun nampak makin pudar. Malah kulit muka pun nampak berseri-seri. hihi.

Nak makan supplement ni bukan untuk sehari dua tau. Adakalanya makan berbulan-bulan untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan. Jadi janganlah cepat berputus asa. Terus amalkan dan jangan lupa minum air kosong banyak-banyak.


Kebaikan Vitamin E 

✿ Melambatkan proses penuaan
✿ Membantu jantung untuk mengepam dengan lebih efisyen
✿ Membantu dalam penyerapan oksigen
✿ Mencegah kanser
✿ Mencegah kemusnahan Vitamin A dan C
✿ Terkenal sebagai vitamin anti-oksidan
✿ Vitamin penting untuk mengekalkan kecantikan kulit
✿ Sangat baik untuk menghasilkan sperma yang lebih sihat

Antara testimoni lain berkenaan dengan Vita E Shaklee yang memang superbbb ni.


Kulit menggelupas bertambah baik dan menjadi lebih cerah




Jerawat semakin malu nak tumbuh dan semakin berkurang




Kombinasi Vita E bersama dengan ESP 




Muka bertambah baik dengan mengamalkan Vita E secara konsisten




Vita E juga boleh dibuat masker untuk mencantikkan kulit muka





Kulit muka bertambah cantik dan gebu



Menjadikan kulit lebih sihat dan cerah


Untuk pertanyaan berkenaan dengan vitamin E atau produk kesihatan Shaklee yang lain boleh hubungi Feni.


Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.