Broaden

October 13, 2015

Menjadi Ahli Shaklee Dan Nikmati Kelebihan Sebagai Ahli

Waaaa mahalnya shaklee tu... itulah perasaan aku masa mula-mula nak guna produk Shaklee dulu. Oh tidak... Tapi aku ni seorang yang suka memikir dan buat kira-kira. Aku ambik contoh Vitamin C Shaklee la kan. Dalam sebotol vitamin C Shaklee ada 180 biji. Penggunaan sebiji sehari. So, 180 biji bahagi dengan 30 hari untuk sebulan jadi dapat 6 bulan. Ermmm. not bad. so tak payahlah aku beli tiap-tiap bulan kan.

180 biji / 30 hari
= 6 bulan

Fikir punya fikir aku decide la nak amik Vitamin C tu.hehe. Okey.. Ada lah seorang kawan agen shaklee offer vitamin C ni. Apa lagi aku cuba lah. Vitamin c ni memang dihasilkan dari sumber semulajadi yang disahkan selamat. Makan lebih-lebih pun okey sebab vitamin C akan dilepaskan secara perlahan-lahan 100mg untuk setiap jam. 

Bila dah serasi tiap-tiap bulan rasa macam nak cuba semua produk shaklee. Pastu try set kurus budget konon nak kurus iaitu alfalfa dengan lecithin. haha.. Memang berkesan malah badan rasa ringan jer.  

Sebelum try produk shaklee ni banyak makan jamu. Tapi jamu panas sangat sampai kulit jadi kering dan selalu kene ulser dalam mulut(telaga buruk). Ohoooo pedih tak hengat. Sejak tu stop dulu makan jamu. Tukar kepada produk yang lebih moden. hehe.

Dan sekarang dah jatuh cinta dengan produk Shaklee yang memang dah terbukti berkesan dan bebas bahan kimia. Harga dah jadi nombor dua dah sebab nak sihat dan cantik. Malah orang sekarang ni sanggup berhabis untuk cantik dan sihat termasuklah aku. kikiki 

Beli lipstik dengan baju sampai beratus boleh takkan nak beli supplement untuk kesihatan dan kecantikkan diri pon tak boleh. Aku dah ubah pemikiran aku. Kalau sakit lagi banyak duit nak keluar. Baik aku jaga diri dengan amalkan makanan tambahan yang sihat ni. 

Sekarang dah jadi ahli Shaklee dan keahliannya adalah seumur hidup. Tak perlu nak perbaharui tiap-tiap tahun. Haaa... nak dapat keahlian percuma pun boleh tapi mengikut terma dan syarat la.


Nak dapatkan harga yang lebih murah kenalah join ahli dulu barulah dapat harga ahli. Pendaftaran sebagai ahli hanyalah RM79.50 sahaja atau dengan pembelian yang melebihi 200UV.

Setiap produk Shaklee ada UV masing-masing. Contohnya sebotol vitamin C bersamaan dengan 22UV. Jadi nak cukupkan 200UV . Belian lebih kurang 10 botol vitamin C. Selalunya sebagai pengedar Shaklee 200UV adalah satu angka yang kecil sahaja. Belian produk Shaklee yang melebihi 150UV dah layak menerima bonus bulanan. Bonus ini akan dimasukkan ke dalam akaun pada 14 haribulan untuk bulan akan datang.

UV nilah yang menentukan jumlah bonus yang bakal diterima oleh pengedar Shaklee padan tengah bulan akan datang. Dalam orang lain berasa sesak menunggu gaji. Pengedar-pengedar Shaklee menerima bonus masuk akaun. Bonus ini bolehlah digunakan untuk menampung perbelanjaan harian atau buat simpanan.

Kelebihan menjadi ahli Shaklee 


1. Dapat membeli produk Shaklee dengan harga yang jauh lebih murah berbanding harga pasaran.
2. Dapat menikmati bonus melalui jumlah belian (sekiranya layak)
3. Peluang naik pangkat
4. Menghadiri kelas-kelas ilmu yang dianjurkan oleh pihak Shaklee
5. Menjana pendapatan sampingan atau secara sepenuh masa.
6. Setelah mendapat ID setelah mendaftar, boleh terus buat belian melalui shaklee2u.
7. Ada 3C yang Shaklee tawarkan sebagai imbuhan kepada para pengedarnya yang berdedikasi :-

Cash – bonus tunai bulanan. Bergantung berapa banyak yang telah kita usahakan. Bermula dari 5%, 8% hinggalah ke 21% tahap bonus. Bukan itu saja, bagi yang sudah mencapai rank tertentu, ada lagi bonus kepimpinan yang akan diberikan.

Car Bonus – bonus kereta. Bukan kereta sebiji. Ala-ala elaun kereta. Kita boleh pilih untuk beli kereta baru, bayar kereta sedia ada, nak simpan atau berbelanja joli katak

Convention – percutian bertaraf 5 bintang dalam dan luar negara yang kesemuanya 100% oleh Shaklee. Kita datang bawak badan sahaja. Macam tahun ini, siapa yang mendapat 990 points akan layak mendapat tiket ke percutian di Italy atau Umrah (pilihan bagi yang muslim) ! Semuanya PERCUMA dan boleh bawa sesiapa saja yang anda suka!

Sekiranya anda berminat untuk tahu lebih lanjut berkenaan dengan produk Shaklee atau membuat pesanan bolehlah menghubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com





No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.