Broaden

January 13, 2016

Rahsia Awet Muda 25 Tahun Lebih Muda Hanya Dengan Mengamalkan Vivix

Bulan ni bulan untuk awet muda sedunia. Vivix in da house !!! wahhh.. sangat-sangat teruja nak share dengan semua pasal Vivix yang super power ni.

Hari ini ramai wanita nak kelihatan cantik dan menarik untuk menjaga penampilan. Tak kiralah yang bekerjaya ataupun surirumah memang mahu kelihatan cantik dan menawan bukan? Sehingga ada yang sanggup berhabisan beratus beribu untuk kelihatan cantik. Macam-macam cara yang dibuat untuk kelihatan cantik dan mengekalkan rupa supaya kekal muda.

Ada juga golongan yang terdesak atau obses untuk cantik sehinggakan sanggup melakukan pembedahan dan menyuntik botox atau kolagen. Ada orang sudah terbiasa dan sudah lali dengan suntikan  sehinggakan rasa ketagih kalau tak buat suntikan. Adoii sakitnya tuh disini. Kalau mak jemah tak sanggup nakkk... Baik lah aku telan suplemen je banyak-banyak. Sihat pun sihat. Hehe...



Nak awet muda tak perlu pun nak sakit-sakit, nak operate atau nak suntik-suntik. Hanya dengan amalkan sesudu Vivix sehari pun dah boleh menten cantik dan awet muda tau. Hehe..

Mari kita tengok bahan-bahan yang terkandung dalam Vivix yang boleh membuatkan wajah kelihatan muda :



  • Muscadine Grape - Anggur hebat yang mempunyai lebih dari satu kromosom yang sangat bermanfaat untuk kesihatan. Mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi yang hanya terdapat dalam anggur jenis ini dan tidak terdapat dalam anggur jenis lain. Ianyanya mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan kimia yang menyebabkan kanser, antivirus dan anti bakteria. Diuji secara klinikal sebagi agen anti penuaan.
  • Purple Carrot - Sangat antioksidan dan mampu mengurangkan risiko sakit jantung dan diabetis.
  • Elderberry - Sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanin yang memberi kesan anti radang. Ia juga mampu mengurangkan simpton seperti sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selesema atau influenza.
  • Polygonum Cuspidatum - Banyak digunakan dalam suplemen kesihatan untuk anti penuaan. Mengandungi resrevatol yang melambatkan penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mampu mengurangkan berat badan.

Jangan tak tahu Vivix adalah suplemen terbaik yang sangat-sangat membantu dalam meningkatkan tahap kesihatan kita. Vivix   juga mampu untuk mengatasi pelbagai masalah kesihatan seperti :
  • Merendahkan tekanan darah
  • Meningkatkan tahap tenaga
  • Meningkatkan daya seks
  • Meningkatkan pengeluaran sperma 
  • Memutihkan dan mengurangkan pigmentasi
  • Anti Kanser
  • Merendahkan tahap kolestrol
  • Menguatkan tulang
  • Mengurangkan Artritis
  • Meningkatkan daya ingatan
  • Anti Inflamasi
  • Menghalang kejadian tumor
  • Mengawal selia estrogen
  • Menstabilkan perasaan
  • Mengawal selia insulin
  • Anti depresi
  • Mengurangkan bintik penuaan
  • Membantu Glaukoma
  • Mengurangkan rambut beruban dan gugur
  • Melegakan alergi dan lelah
  • Memperbaiki Mutasi sel
  • Membantu Vasodilatasi
  • Menghalang Alzheimer 
  • Memperbaiki kualiti tidur
  • Memperbaiki tekstur kulit
  • Mengawal selia kelikatan darah

Haa apa tunggu lagi. Amal Vivix untuk awet muda. Alih-alih yang lain pun dapat efek juga. Kesihatan pun terjaga dengan Vivix super best ni.

Safeni Feni

SID : 1193591
Area : Hulu Langat / Plaza Permata / HKL
SMS/WhatsApp/Telegram : 01115672780

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.