SET KESIHATAN LELAKI

Friday, March 11, 2016

Lelaki juga tidak kurang hebatnya dalam bab menjaga kesihatan dan kecantikan diri bagi memastikan diri bebas dari penyakit dan sentiasa kelihatan segak bergaya. Bagi memastikan kesihatan terjaga dan kekal cergas untuk melakukan rutin harian ada beberapa suplemen yang disyorkan kepada mereka. Antaranya adalah seperti gambar di atas. 

Mari kita lihat satu persatu khasiat setiap produk di atas 

Omega mengandungi asid lemak yang penting untuk perkembangan otak dan melancarkan peredaran darah. Omega juga membantu mencegah kanser prostat dan meningkatkan kecergasan lelaki. Jangan tak tahu omega juga boleh memelihara kesihatan jantung.

Vitamin E sangat penting untuk lelaki untuk memulihkan kemampuan reproduktif. Kajian menunjukkan lelaki yang mengambil 600IU sehingga 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka. Vitamin e juga meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih. 

Zinc complex juga sangat penting untuk lelaki. Zinc complex dirumus khas dari zinc glukonat semulajadi dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah untuk diserap oleh tubuh kita. Pengambilan zinc untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki dan meningkatkan bilangan sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga.


Jadi untuk lelaki-lelaki sado dan macho yang inginkan suplemen kesihatan dan kecantikkan diri boleh mengambil set kesihatan lelaki ini. Untuk mengekalkan kesuburan dan dalam proses untuk memiliki zuriat seeloknya mengambil ketiga-tiga botol suplemen diatas untuk kesan yang maksimum.

Safeni Feni
Sms/Whatsapp/Telegram : 01115672780






No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.