8 TANDA BADAN ANDA PENUH DENGAN TOKSIN

Monday, April 18, 2016

1) SEMBELIT

Anda perlu membuang air besar  2 kali sehari bagi memastikan bahan buangan pepejal dan cecair toksin tidak disimpan lama dalam badan dan membawa penyakit.

2) KEMBUNG PERUT

Usus yang tidak bersih dan penuh dengan toksin akan menyebabkan angin terperangkap di dalamnya dan menyebabkan perut menjadi kembung dan tidak selesa.


3) SAKIT KEPALA

Badan yang penuh toksin akan menyebabkan anda mengalami sakit kepala yang berulang-ulang malah boleh menyerang anda setiap hari.


4) LETIH DAN LESU

Toksin yang terkumpul dalam badan seumpama racun yang mencuri tenaga di dalam badan menyebabkan kita lesu dan tidak bermaya sepanjang hari.

5) MULUT BERBAU

Usus yang kotor dan tidak dibersihkan secara kerap akan menyebabkan mulut berbau busuk dan menimbulkan ketidakselesaan kepada orang lain di sekeliling.

6) PERUT BUNCIT

Najis yang terkumpul lama di dalam usus akan mengeras dan menjadi tempat angin berkumpul. Ini boleh menyebabkan perut kelihatan boroi walaupun berat badan masin normal.

7) KULIT KUSAM

Jika masalah kulit seperti jerawat dan kulit kusam anda berpanjangan cuba ambil langkah untuk detoks bagi membersihkan toksin yang berkumpul dalam badan terlebih dahulu.

8) KEMARUK MAKAN

Badan yang bertoksin akan menyebabkan anda tidak boleh mengawal cara makan dengan baik malah menyebabkan badan sering rasa lapar dan ingin mengunyah makanan sepanjang hari.

Untuk maklumat lanjut berkenaan dengan program detoks boleh menghubungi saya dan khidmat rundingan secara percuma.


Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.