April 20, 2016

SELAMAT PAGI DUNIA


Selamat pagi dunia. Breakfast ape tu ? Pagi ni kawan belanja makan bihun je. Ingat  nak breakfast yang ringan-ringan je sebab nak makan kentaki. Hari ni alhamdulillah ada rezeki nak makan KFC sebab bos belanja. hikhikhik. 

Sian kat bos sebab kena pow ngn staff. Kekeke. Keje penat-penat bila bos belanja makan kentaki 2 ketol bukan main suka dan seronok lagi. Haha. Macam ni lah kalau dah bekerja dengan orang kan. Kalau buat bisnes sendiri lainlah. 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.