Pencuci Muka Paling Jimat Dalam Pasaran


Hari ni nak share pasal pencuci muka paling best dan paling jimat dalam pasaran. Pencuci muka ni nama dia Gentle Deep Foaming Cleanser. Dikeluarkan oleh Shaklee. 

Ianya berfungsi untuk membersihkan dan menyegarkan kulit. Membersih hingga ke dalam untuk menghapuskan kotoran degil serta melembabkan kulit. 

Paling penting pencuci muka ni tiada bahan kimia terlarang dan selamat untuk digunakan. Ianya sangat sesuai untuk semua jenis kulit. Yang ada masalah kulit alergik dengan bahan kimia memang disarankan supaya menggunakan pencuci muka hebat ni.

Ia tidak menggalakkan kulit kering dan tidak menyebabkan kulit menggelupas. Membersih dan membuang sel-sel kulit mati untuk menjadikan kulit lebih segar dan tidak nampak kusam.

Satu tiub ni boleh tahan sehingga enam bulan (ikut penggunaan). Boleh share dengan suami supaya sama-sama nampak segar dan berseri. 

Cara guna hanya picitkan sedikit di tapak tangan dan gosok dengan air sehingga berbuih. Kemudian urut dengan lembut pada wajah. Elakkan kawasan mata. Bilas dengan air bersih. Gunakan dua kali sehari sebagai rutin untuk hasil yang lebih baik.

Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.