Testimoni ESP Sebagai Milk Booster Terbaik Untuk Ibu Menyusu

Monday, August 15, 2016

Ibu-ibu yang menyusu dan bekerja selalu sangat merungut tentang masalah susu merudum. Bila banyak kerja badan kita akan penat dan stress. Stress ni boleh menyebabkan susu badan merudum dan anak pun kurang dapat susu. Bila susu dan drop ibu-ibu mulalah gelisah dan sedih. Macam-macam dah cuba tapi tak berkesan. 

Langkah terbaik untuk menambah susu badan adalah berfikiran positif dan elakkan stress. Lapangkan minda serta amalkan gaya hidup yang sihat.

Ambil makanan yang berkhasiat dan sihat sesuai untuk menambah susu badan. Banyakkan makan sayur-sayuran dan buah-buahan untuk dijadikan penggalak susu semulajadi. Antara sayur-sayuran penggalak susu ialah kobis, pegaga, lobak putih, serta jantung pisang. Buah-buahan pula elok amalkan kurma dan betik muda yang dibuat sup.  

Minum air kosong atau suam yang banyak. Kalau boleh elakkan minum ais sebab boleh mengurangkan susu badan tapi terpulang pada diri masing-masing. Kalau rasa ok boleh aje teruskan.

Nak paling senang amalkan saja Set Milk Booster hebat ni. (ESP + Alfalfa). 




Testimoni ESP yang membantu ibu muda ini menambahkan susu badan. Ini testimoni hot from oven tau.



Hasil daripada asbab minum ESP, susu menjadi meriah dan pekat. Anak pun cepat kenyang. Dia bagitau sampai takut nak minum ESP sebab tak larat nak pam. Hihi. Jangan u ols plak jadi macam ibu muda ni dah la lepas minum ESP.

Jangan takut nak order ESP pulak tau.


Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com




No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.