TESTIMONI SET DETOX SHAKLEE

Monday, October 17, 2016

Testimoni Set Detoks Shaklee. Badan makin kurus malah warna kulit pun makin sekata.

Pernah tak terasa badan macam belon ? Bam-bam dan tak larat nak buat kerja ? Ini adalah salah satu faktor banyak toksin dalam badan. Apabila toksin tidak keluar dari badan, banyak penakit akan mula singgah. Obesiti, kencing manis dan darah tinggi adalah penyakit yang berpunca dari makanan yang kita makan.

Kebanyakan makanan yang kita makan hari ini mengandungi banyak sangat bahan-bahan yang tidak baik terutamanya yang sering makan di luar. Jarang masak sendiri. Antara kandungan bahan perisa MSG. MSG ini sering terdapat dalam makanan segera seperti mee, bihun, makanan dalam tin dan sebagainya.

Jadi untuk melakukan detoks secara sihat. Kita perlu mengamalkan makanan yang terdiri daripada sayuran dan buah-buahan. Antara suplemen Shaklee yang dicadangkan untuk proses detoks ialah Vivix, Herba-lax, Garlic Complex, Alfalfa dan Peppermint Ginger plus. 

Amalan detoks yang sempurna membantu bukan sahaja menurunkan berat badan malah bonus apabila warna kulit menjadi sekata. Kulit kusam dan tidak bermaya dapat diatasi sekiranya mengamalkan makanan yang sihat serta melakukan gaya hidup yang sihat seperti bersenam setiap hari.

Lakukan aktiviti kegemaran setiap hari mampu menghasilkan kualiti kehidupan yang lebih baik.

Untuk dapatkan set detoks terlajak laris dalam pasaran ini boleh hubungi Feni untuk maklumat lanjut.

Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com




No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.