Bisnes Hanya Di Hujung Jari

Tuesday, November 15, 2016
Assalamualaikum semua. Hari ni Feni nak share tentang bisnes di hujung jari. Popular sangat dengan bisnes dihujung jari tapi ramai tak tahu nak buat bisnes apa.

Sekarang ni Feni masih bekerja dengan majikan tapi dalam masa yang sama buat bisnes online.

Kenapa Feni pilih bisnes online ?

Salah satu sebabnya ialah sangat mudah dan fleksibel. Feni hanya perlu manage masa untuk update segala medium media sosial yang ada. Feni pilih produk Shaklee kerana ianya sangat mudah dan sangat menguntungkan.

Tidak membebankan dan kos untuk memulakannya sangat murah berbanding dengan produk-produk lain dalam pasaran.




Feni tak perlukan ruang yang besar untuk simpan stok. Tugas Feni ialah share tentang kebaikan produk Shaklee kepada orang yang memerlukan. Bila ada pelanggan yang mahu produk Feni hanya key in order dalam sistem. Sama konsep macam dropship. Bila pelanggan bayar. Kita key in order dalam sistem dan buat bayaran melalui kad debit atau kad kredit. Sangat-sangat mudah.

Setiap produk yang dijual Feni dapat keuntungan antara 15 hingga 35 peratus. Terpulang pada jualan. Kos penghantaran ditanggung oleh pelanggan macam biasa.

Untuk setiap produk pula Feni akan dapat UV. UV ini lah yang menentukan Bonus yang bakal Feni dapat untuk bulan depan. Bonus ni akan terus masuk ke akaun Feni. Selalunya Bonus akan dikreditkan pada tengah bulan seterusnya. Contohnya sekarang bulan November. Bonus akan masuk dalam 14 atau 15 haribulan Disember. Begitulah caranya. Kalau sales bulan ni banyak maka, bonus bulan depan pun lebat.

Ianya dibuat secara PERCUMA dan tak perlu  kos yang tinggi. Kalau nak buat bisnes kedai makan kena ada modal yang besar. Nak sewa kedai, beli peralatan dalam kedai dan sebagainya. Bila buat bisnes shaklee ni, Feni hanya buat secara online saja. Sangat-sangat jimat. Antara medium online yang Feni guna ialah FB, Instagram dan blog.

Feni suka belajar dan belajar. Berblogging adalah paling best dan macam kena dengan jiwa sebab kita boleh share apa yang kita rasa. Feni sangat teruja bila dapat menulis. So siapa yang ada minat yang sama macam Feni boleh cuba buat bisnes Shaklee yang sangat-sangat best ni.

Lagi satu benda best tentang bisnes Shaklee. Feni tak perlu susah payah nak pergi pos barang kalau dapat order. Feni hanya key in dalam sistem dan buat payment. Semuanya pihak Shaklee yang buat. Order boleh buat kat mana-mana saja. Guna handphone pun boleh asalkan ada line internet.

Pilih bisnes yang kukuh dan ada masa depan yang baik untuk kebaikan kita juga. Pilih yang HALAL dan diyakini selamat. Nak jual produk suplimen perlu ada lesen yang besar yang telah dibuktikan secara klinikal. Barang yang tidak mudah orang tiru. Tersilap langkah kita boleh menanggung akibatnya.

Safeni Feni 

SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780

Email: feni8683@gmail.com








No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.