November 7, 2016

Kulit Cerah Dan Licin Hanya Dengan Protein

Wanita sangat teruja untuk kelihatan cantik. Sanggup berhabis untuk cantik. Untuk kesan jangka pendek sanggup berhabis dengan membeli produk kecantikan dengan harga yang tinggi. 



Awas lambakan produk kecantikan yang ada kat pasaran sekarang sangat bahaya untuk kesihatan terutamanya produk kosmetik.



KESAN PADA KULIT KITA JIKA KITA PAKAI SKINCARE BERACUN OR MERKURI/ HIDROKUINON & TRETINOIN OR EVEN ADA PLUMBUM. 

Hati-hati dengan produk yang mengandungi porselin atau merkuri yang memberi kesan kepada kulit.

Effect merkuri or hidrokuinon/ tretinoin pd kulit:

👉 kulit jd terlalu licin, pori pun x nmpk lgsg (ramai yg suka mcm ni, tp sebenarnya lapisan atas kulit yg protect dari uv dah x wujud lg)


👉 pedih, bila kena matahari kulit jd merah n bahang (pada mula2 pakai mmg x jd mcm ni lagi)


👉 jerawat pun x bole tumbuh dah...terus pupus...sbb jerawat mana bole tumbuh pada lapisan dalam kulit, dia tumbuh pada lapisan terluar kulit...jika lapisan terluar pun xda, mcm mana jerawat & jeragat nk ada?


👉 kes keracunan merkuri yg teruk... hati rosak, mata buta, buah pinggang rosak...time tu...pengeluar skincare dah keluar produk baru dah..


👉 bila stop pakai skincare ni, kulit akan tumbuh jerawat & jeragat yg byk sbb kesan racun yg terpemdam lama bawah skin & kulit lapisan terluar baru nk tumbuh balik
Hati2, nk cantik tengok2 arwah. 


SELAMATKAN WAJAH ANDA DARI DIBELENGGU SKINCARE BERBAHAYA.





Kini anda tak perlu risau dengan semua ini. Amalkan saja ESP Shaklee.



Kulit menjadi anjal disebabkan kehadiran kolagen yang bertindak seperti simen yang kuat menggabungkan di antara satu sel dengan sel yang lain. Kolagen adalah tisu berstruktur dan proses penggantiannya sangat perlahan.

KOLAGEN DIPERBUAT DARIPAPA PROTEIN BERSERAT. Hakikatnya, 30% daripada keseluruhan protein dalam badan adalah kolagen. Fiber putihnya yang kuat itu adalah lebih kuat daripada wayar logam yang sama saiznya serta mempunyai rangkaian elastic kuning yang dipanggil ELASTIN, membentuk jambatan tisu yang memegang badan kita.


Kolagen menguatkan kulit, salur darah, tulang dan gigi. Kolagen adalah satu di antara PROTEIN YANG BERNILAI di dalam badan manusia. Otot-otot di bahagian kaki dan tangan akan mula menggeleber bagi orang sakit atau yang mengamalkan protein rendah diet sebagai tanda mereka sudah kehilangan kolagen.


Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.