Set Asma Shaklee

Asma disebabkan oleh masalah di saluran pernafasan. Asma boleh menyerang semua oranng tidak kira kanak-kanak atau orang dewasa.

Bila asma menyerang boleh menyebabkan kualiti kehidupan bertambah buruk. Untuk melakukan aktiviti harian juga terbatas. Pekerja terpaksa mengambil cuti untuk merawat masalah asma.

Asma biasanya akan menyerang apabila penghidapnya berada dalam keadaan yang sejuk atau berada di tempat-tempat yang banyak debu atau habuk. Saluran yang sangat sensitif terutamanya ketika sejuk, berdebu, alah pada bulu binatang serta lain-lain yang menyebabkan saluran pernafasan semakin menyempit.

Asma boleh diatasi dengan mengamalkan suplimen yang betul.

Set Asma Shaklee mengandungi :



1) Vivix 

Raja segala produk shaklee yang sangat-sangat bagus untuk kesihatan. Merawat dari dalam dan memulihkan kesihatan secara menyeluruh.


2) Omega Guard

Membantu melancarkan perjalanan darah dan sangat penting untuk mencairkan kahak. Selain itu omega juga membantu masalah asma bukan sahaja  untuk kanak-kanak malah dewasa juga boleh mengamalkannya.


3) Garlic Complex

Garlic merupakan antibiotic semulajadi dan selamat dimakan untuk jangka panjang bagi mempertingkatkan sistem imun tubuh dan menghalang penyakit berjangkit seperti selsema & membantu untuk menghalang alergi seperti sinus & asma.


4) Vitamin C 

Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.


5) Ostematrix 

Membantu masalah keradangan dan menguatkan tulang.


6) Nutriferon 

Penyelidik menemui keupayaan interferon menghalang populasi sel imun yang mencetuskan asma.

Bagi yang berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dan khidmat nasihat percuma boleh hubungi Kak Feni :-

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

2 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.