PENGEDAR SHAKLEE HULU LANGAT

Thursday, January 26, 2017

Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah semakin lama semakin ramai yang bijak untuk memilih untuk hidup secara sihat dengan memlilih suplemen dan juga produk Shaklee. Produk Shaklee yang sudah lama bertapak di Malaysia dan juga beberapa buah negara di dunia ini. 

Kenapa Shaklee menjadi pilihan ?

Ia telah dibuktikan secara klinikal untuk membuktikan keberkesananya. Bukan sekadar melalui testimoni. Ia juga mempunyai sijil halal.

update untuk tahun 2018.


Bagi sahabat atau sesiapa yang berada di Hulu Langat yang ingin mendapatkan produk Shaklee secara COD boleh menghubungi saya. Cara order, mudah saja hanya melalui whatsapp/telegram ke +601115672780 untuk info berkenaan dengan kawasan COD. 

Tiada caj penghantaran untuk area Taman Sri Nanding, Petronas Dusun Nanding dan kawasan sekitar. Kak Feni akan mengambil caj mengikut jauh jarak. 

Khidmat COD untuk produk Shaklee juga disediakan untuk sekitar Plaza Permata, Plaza Pekeliling dan Hospital Kuala Lumpur.

Ini adalah kerana Kak Feni bekerja di Plaza Permta dan suami bekerja di Hospital Kuala Lumpur. Jadi untuk mendapatkan khidmat secara cash on delivery di kawasan sekitar ini boleh hubungi Kak Feni. Kita deal sampai jadi k ?

Kalau nak self-pickup pun boleh dengan kontek Feni dulu.




Untuk yang berada di luar kawasan pula jangan risau sebab kurier boleh dilakukan pada hari-hari bekerja macam biasa. 

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.