January 10, 2017

Vivix untuk Kesihatan





Bagaimana VIVIX berfungsi?


>Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. 


>Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.


>Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.


>Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Bagaimana VIVIX bertindak ke atas sel tubuh manusia

Cell Defence : mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit.
Cell Energy : memberi tenaga kepada sel yang lemah
Cell Repair : membaiki sel yang telah rosak
Cell Performance : meningkatkan prestasi sel

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

10 Kebaikan VIVIX

1) Menggalak penuaan yang sihat – awet muda dan anti-penuaan
2) Membantu mengelakkan kanser – merencat sel kanser daripada menjadi semakin serius
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
6) Mengurangkan insiden bagi penyakit nyanyuk
7) Membantu dalam proses penurunan berat badan
8) Menyokong kesihatan mata
9) Meningkatkan kesihatan imum badan
10) Menggalakan kesihatan keseluruhan

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vivix telah terbukti menyelesaikan masalah penyakit serius, antaranya:
(Berdasarkan testimoni pengguna)

• Diabetes / Kencing manis
• Strok
• Katarak dan masalah mata
• Tekanan Darah Tinggi
• Masalah saraf
• Kayap
• Batuk berpanjangan
• Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang (lutut dan pinggang)
• Resdung
• Bengkak jantung
• Letih (memberi tenaga)
• Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut dan kusam)
• Rambut kembali hitam (uban)
• Rambut gugur
• Kolestrol tinggi
• Masalah selera makan
• Asma
• Sembelit di kalangan warga emas
• Angin dalam badan
• Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
• Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh
• Perokok
• Masalah kelenjar tiroid
• Kanser dan tumor
• Cyst
• Penyakit SLE
• Kudis
• Gout
• Alzheimer atau nyanyuk
• Metabolisme badan rendah
• Masalah berat badan
• Awet muda
• Fibroid
• Alergik
• Tibi
• Wanita berpantang
• Breast lump
• Kerap ulser mulut
• Keputihan

Vivix bertindak dalam 4 cara:
cell defence
cell energy
cell repait
cell performance

Vivix juga tinggi kandungan polofenol dan resveratrol secara serentak, yang tak sama macam dalam suplemen lain.

Shaklee juga dah patentkan vivix ni.

Kerana ia dijaga dari awal pembuatan,selain menggunakan teknologi,kepakaran saintis, ia juga menggunakan kaedah mengambil jus menggunakan air sejuk, bagi mengekalkan mutu. Biasanya,jus akan diperah guna air panas, so dapat lebih byk jus kan, tapi vivix tak.
ada 3 benda yang di patent  oleh vivix

Vivix ni juga boleh memendekkan masa telomeres menua iaitu salah satu part dlm DNA kita. Dia kan ikat DNA supaya tak tercabut.

Analogi: tali kasut. hujung tali kasut tu ade plastik yang akan pastikan tali kasut tu tak terburai kan.Jadi, dalam DNA,ia dipanggil telomeres.



Penuaan akan berlaku bila telomeres ni memendek. Telomeres ni memendek disebabkan beberapa faktor, antaranya ialah radikal bebas dan juga disebabkan oleh penuaan. Bila telomeres memendek ni lah yg akn menyebabkan tanda-tanda penyakit dan penuaan berlaku

DNA ni ada jujukan die kan, kalau jujukan tu semakin memendek dan tak cukup pasangan, sintesis protein tak dapat berjalan dgn baik. So,fungsi badan juga akan berubah.

Fakta:
Vivix ni juga takkan membeku walaupun diletakkan dalam freezer dan 100% tumbuhan.



*Produk ini bukan bertujuan untuk mengdiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit


Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.