10 Soalan Lazim Tentang Vivix

Wednesday, March 08, 2017

1) Apa itu Vivix ?

Vivix mengandungi semua campuran polifenol semulajadi daripada anggur Muscadine luar biasa. Polygonum Cuspidatum, Elderbery Eropah dan Lobak Ungu yang direka untuk menggalakkan kesihatan dan kesejahteraan dan ianya telah dipatenkan.


2) Apa yang membuatkan Anggur Muscadine berbeza dengan anggur-anggur yang lain ?

Anggur Muscadine merupakan sumber alam yang paling luar biasa sifatnya, sangat berkhasiat, dengan profil polifenol yang unik di mana sains telah mencadangkan yang ia menawarkan khasiat kesihatan yang sangat banyak. Berlainan dengan anggur-anggur lain, anggur Muscadine berupaya menghasilkan kuasa antioksida yang kuat.

3) Adakah ekstrak botani ini merupakan bahan-bahan antioksidan ?

Kajian makmal telah menunjukkan ekstrak botani dari Anggur Muscadine, Polygonum Cuspidatum, Elderberi eropah dan Lobak Ungu boleh bertindak sebagai antioksidan yang kuat. Bahan ini telah ditunjukkan dalam satu kajian klinikal berupaya mengaktifkan pertahanan selular dan bertindak balas terhadap keradangan yang biasanya berlaku dari satu hidangan yang tidak sihat.

4)Bilakah saya perlu mengambil Vivix ?

Ambil Vivix setiap hari, seeloknya selepas makan. Jika menggunakan cecair, goncang sebaiknya sebelum mengambil hidangan yang dicadangkan iaitu sesudu teh sehari.

5) Bolehkah saya mengambil Vivix dengan makanan tambahan Shaklee yang lain ?

Vivix boleh diambil bersama makanan tambahan diet Shaklee yang lain. Kami juga tampilkan Vivix di dalam Set Shaklee Advance Protection kerana ianya merupakan pelengkap idea kepada Essential Multivitamin Vita-lea iron Formula, ESP, OmegaGuard dan SR Vita-C Plus untuk memberikan asas untuk hidup lebih lama dan lebih sihat.

6) Adakah terdapat apa-apa halangan terhadap Vivix ?

Tiada sebarang interaksi di antara Vivix atau apa juga kandungannya dan juga makanan tambahan diet yang lain. Sebagai langkah berjaga-jaga kami sarankan mereka yang di bawah seliaan perubatan atau penghidap sebarang penyakit, atau mereka yang sedang mengambil preskripsi perubatan tertentu, terutama ubat pencairan-darah, sila rujuk dengan pakar kesihatan anda sebelum mengambil Vivix.


7) Adakah Vivix mengandungi alkohol ?

Vivix tidak mengandungi alkohol.

8) Kenapa perlu menyimpannya di tempat sejuk selepas dibuka ?

menyimpan Vivix di tempat dingin (peti sejuk) selepas dibuka dapat membantu mengekalkan kesegaran optima, warna dan aktiviti polifenol yang maksimum di dalam produk tersebut.

9) Kenapa produk tersebut tidak dihantar menerusi penyejukan ?

Ujian meluas termasuk penghantaran-penghantaran sebenar ke seluruh negara dan simulasi pengangkutan di bawah kadar suhu melampau dan keadaan kelembapan, telah mengesahkan yang produk ini masih dapat mengekalkan kualiti asalnya di bawah syarat-syarat perkapalan di mana produk akan terdedah.

10) Siapa yang sepatutnya mengambil Vivix ?

Vivix dicipta untuk semua orang dewasa yang prihatin tentang kesihatan dan kesejahteraannya.

Apakah polifenol dan resveratol ?

Istilah polifenol digunakan untuk menghuraikan sekumpulan fitonutrien yang mempunyai faedah-faedah anti-oksidan dan kesan perlindungan berpotensi terhadap penuaan selular. Polifenol merupakan sebatian antioksidan dan semula jadi yang ditemui di dalam sesetengah tumbuh-tumbuhan, benih dan buah-buahan termasuk anggur. Malah penyelidikan yang baru-baru ini dijalankan menunjukkan bahawa polifenol boleh memberi kesan biologi berbilang yang konsisten secara berterusan dan meningkatkan kesihatan manusia. Kajian makmal dan klinikal yang dijalankan baru-baru ini mencadangkan bahawa polifenol ditemui dalam Muscadine Grapes, Polygonum Cuspidatum, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu berkemungkinan mempunyai potensi untuk meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan.


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee dan mendapatkan produk Shaklee boleh menghubungi Feni.


Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.