Suplimen Kurus Yang Sihat

Thursday, March 23, 2017
Mencari suplimen kurus untuk mengembalikan bentuk badan kepada sihat dan ideal ? 



Vivix adalah jawapannya. Sesuai untuk mereka yang mementingkan kesihatan kerana Vivix dihasilkan daripada bahan semulajadi yang selamat dan yang penting ada Land Mark Study.

Vivix mengandungi Resreveatrol yang membantu proses membakar lemak. Resrevatrol ialah sejenis polypenol yang dikenali sebagai phytoalexin yang hanya dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan kepada penyakit. Antara tumbuhan yang mengandungi banyak Resveratrol ialah anggur, rasberi dan juga kekacang.



1) Vivix membantu mengurangkan lemak dalam badan. Vivix boleh mengurangkan pengumpulan lemak dan menghalang sistesis lemak dalam badan.

2) Meningkatkan pengoksidaan asid lemak. Jadi ia boleh membantu meningkatkan aliran darah yang membawa oksigen ke seluruh badan.

3) Vivix membantu membuatkan rasa kenyang dan kurang keinginan untuk makan.

4) Resveratrol di dalam Vivix boleh meningkatkan keupayaan otot untuk bekerja lebih kuat seperti bersenam dibandingkan dengan otot yang tidak dibekalkan dengan Resveratrol.

5) Resveratrol dalam Vivix boleh meningkatkan keupayaan otot untuk menyerap gula dan mengelakkan gula disimpan dalam lapiasan lemak. Vivix membantu menukarkan lemak kepada tenaga.

6) Vivix boleh meningkatkan metabolisma. Metabolisma tinggi secara tak langsung badan menjadi kurus.

7) Membantu memecahkan sel-sel lemak kepada tenaga. Proses memecahkan lemak lagi cepat kalau kita mengambil Vivix.

8) Resveratrol untuk otot dalam badan. Otot-otot yang dibekalkan dengan Resveratrol akan menghasilkan UCP. UPC ialah Uncouping Protein. UPC unit utama dalam proses Thermogenesis. Thermogenesis adalah proses menghasilkan haba dalam badan. UPC dalam Mitochondria yang ada dalam tisu adipose atau tisu lemak. Bila banyak UPC, lagi banyak proses menghasilkan haba dapat dibuat dan lemak dibakar.



Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.