Produk Kurus Yang Selamat


Anda sedang mencari produk kurus yang selamat ?

Shaklee ada jawapannya.

Antara produk yang boleh diamalkan ialah :-

1) Alfalfa
Alfalfa adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan konormalan badan yang berasid. Berupaya menghilangkan toksin dalam badan serta membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot. Jadi jangan hairan kenapa orang yang mengamalkan Alfalfa secara tak langsung kulit mereka cantik dan bebas toksin.

2) Herba-Lax
Herba-lax ni membantu masalah sembelit. Merangsang usus untuk proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh. Herba-lax hanya boleh diambil 2 kali seminggu untuk kesihatan berpanjangan. 

3) Lecithin
Bertindak sebgai pembersih salur darah. Pengambilan tambahan membantu mengelmusi dan metabolisma lemak, koletsrol dan trigliserid di dalam tubuh. Menghalang obesiti serta  pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan perlangsingan yang seimbang.

4) Peppermint Ginger Plus
Membantu membuang angin dalam badan. Campuran 3 biji peppermint Ginger Plus bersama 10 biji Alfalfa membantu proses pembuangan najis dengan mudah. Mengatasi masalah loya, mabuk, gastrik, sendawa dan penghadaman.

5) ESP
ESP sangat bagus untuk kekal bertenaga sepanjang hari. Mengambil ESP sebagai sarapan pagi dan hidangan petang membantu mengurangkan rasa lapar. 

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.