Produk Tambah Tenaga Untuk Wanita Yang Aktif Sepanjang Hari

Wednesday, May 17, 2017


Sejak akhir-akhir ni Feni selalu dapat customer yang mengadu tetang penat dan letih lepas seharian kerja. Balik rumah pulak kena buat kerja rumah dan uruskan anak-anak.

Betapa besarnya tanggungjawab sebagai seorang wanita yang menjadi pekerja, isteri dan ibu. Pengorbanan seorang wanita untuk menjadikan semua isi rumah berjalan seperti biasa.



Berikut adalah SET TAMBAH TENAGA atau energy booster yang boleh diamalkan untuk kekal cergas sepanjang hari.



Set tambah tenaga ini sesuai untuk diambil oleh wanita untuk kekal cergas sepanjang hari. Tak lama lagi bulan puasa nak tiba. Jadi memang sesuai sangat amalkan Energy Booster ni.


Ketiga-tiga produk ini boleh diambil sekali gus untuk meningkatkan tenaga.



ESP 

Serbuk protein yang kaya dengan serat. Membantu mengekalkan perut yang kenyang sepanjang hari. Sesuai untuk diminum semasa bersahur. Orang kata menu sahur segera. Hanya bancuh dan minum.


Meal Shake 

Campuran Meal Shake dan ESP mahupun Performance Drink dapat menghasilkan rasa yang lebih enak. Anak-anak pun suka dengan rasanya yang lemak dan manis.


Performance Drink 

Minuman ni sangat digemari oleh para ahli sukan kerana berupaya menghilangkan dahaga. Sesuai untuk menggantikan minuman isotonik yang bergas dan manis itu. Ianya kurang gula dan selamat untuk diamalkan.


Hubungi Feni untuk dapatkan Energy Booster anda. 


Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.