BUKU PANDUAN NUTRISI SHAKLEE

Tuesday, June 20, 2017

Sebagai seorang Shaklee Independent Distributor, hendaklah belajar mengenai bahan-bahan dan manfaat yang terdapat dalam setiap produk yang ditawarkan kepada pengguna. 

Buku panduan nutrisi ni memang patut dimilik oleh setiap SID kerana boleh memberi penerangan yang betul kepada pelanggan atau pengguna. Suplemen ni kena bagi cara yang betul sebab kalau tersalah info boleh menyebabkan vitamin yang dimakan tidak dapat diserap dengan betul oleh tubuh. Contohnya, vitalea tidak boleh diambil bersama dengan ostematrix kerana kalsium dalam ostematrix boleh mengganggu penyerapan iron dalam vitalea. Jadi sia-sia sajalah kalau makan vitamin.

Buku panduan nutrisi ini bukan sahaja menerangkan tentang bahan-bahan untuk setiap produk Shaklee malah ia juga menerangkan manfaat produk itu kepada pengguna. Jadi memang terbaiklah kalau SID yang memang nak buat bisnes tu dapatkan buku nutrisi ni.

Buku ini khas untuk ahli sahaja. Yang bukan ahli perlulah mendaftar sebagai ahli dulu sebelum mendapatkan buku ini. 

Cara untuk mendapatkan buku ini adalah dengan menghubungi upline anda. Upline akan menerangkan bagaimana untuk mendapatkannya. Selalunya buku ini sangat terhad dan hanya akan dicetak semula mengikut permintaan. Jadi sangat bertuah kepada mereka yang dah pun memilikinya. Selalunya upline akan sediakan beberapa buah buku ini untuk diedarkan kepada downlinenya. Itupun sangat-sangat terhad kerana buku ini cepat betul habis.

Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee dan ingin menjalankan perniagaan suplemen bolehlah menghubungi saya melalui salah satu medium di bawah :-

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com




No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.