KISAH GEMBIRA BILA BERURUSAN DENGAN CUSTOMER

Tuesday, August 22, 2017
Bila buat bisnes ni banyak benda yang Feni belajar. Banyak kisah gembira bila berurusan dengan customer. Tak kurang juga kisah duka. Namun itu semua tidak mematahkan semangat untuk terus mencuba. Banyak benda lagi yang nak belajar dalam bisnes ni.

Kisah gembira bila berurusan dengan customer ialah bila dapat selesaikan masalah mereka. Kadang-kadang kita ni buat bisnes sebab nak kaya. Tapi sebenarnya bila kita perbetulkan niat kita inshaAllah hati jadi tenang dan bahagia.

Ada seorang ibu menyusu yang stress sebab susu badan merudum. Banyak benda dia ikhtiar untuk memperbanyakkan susu ibu. Dia pm Feni kat wassap sebab nak try set milk booster. Feni pun suggest la yang mana sesuai untuk dia.

Deal punya deal. Akhirnya dia minat nak ambik beberapa produk milk booster iaitu ESP DAN ALFALFA. Beberapa hari amalkan suplemen ni. Dia wassap balik bagi feedback yang susu dah kembali meriah. Feni akan sarankan supaya dia amalkan makanan yang seimbang supaya susu badan tetap banyak.

Happy sangat bila kita dapat selesaikan masalah orang lain.

Sehingga hari ini masih berhubung dan menjadi sahabat. Kadang-kadang dia yang jadi introducer kepada rakan-rakan lain kalau nak order produk shaklee. Best kan kalau dapat customer macam ni. Ramai kawan yang nak hidup lebih sihat dengan mengamalkan gaya hidupp yang sihat serta mengamalkan suplemen yang telah terbukti selamat. Insha-Allah tak lama lagi akan join ahli sebab nak beli produk Shaklee dengan harga ahli.

Untuk yang berminat untuk mencuba MILK BOOSTER SHAKLEE, bolehlah menghubungi Feni :-

Safeni Feni
SID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.