PRODUK ON THE GO

Thursday, August 17, 2017

Antara perkara penting yang akan Feni bawa pergi kemana saja ialah pill box yang comel ni. Kalau balik kampung ke, pergi travel ke atau keluar bersama keluarga memang pill box ni takkan tinggal. Ianya kecil dan mudah dibawa ke mana-mana.

Kalau nak bawak botol-botol suplemen tu agak leceh sikit sebab botol-botol tu besar jugak kalau nak letak dalam handbag.

Kira macam pill box memudahkan lah. Menjimatkan ruang dan ringan. 

Kalau balik kampung lama sikit memang kena bawak balik sekali dengan botol-botol la. Supaya tak lupa makan. 

Produk yang Feni mesti bawa kalau travel ialah ESP, Vitamin C, Vitamin E, Alfalfa, B-Complex dan juga Lecithin. Omega Guard dan MealShake untuk anak-anak.

Suplemen ni penting supaya kekal sihat dan cergas. Tau saja bila travel memang kena guna tenaga yang banyak. Letih dan lesu atau penat boleh cepat kena jangkitan seperti demam, batuk dan selsema. Jadi masa travel tu telan siap-siap suplemen supaya badan ni kekal imun. Kalau kena pun cepat lega.

Anak-anak la selalu kena jangkitan ni mungkin sebab perubahan tempat dan cuaca. Jadi ummi kena la spare suplemen diorang siap-siap.

So korang kalau nak order suplemen Shaklee blehlah kontek Feni ye.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.