PRODUK TERLAJAK LARIS DI KALANGAN CUSTOMER MAK JEMAH

Sunday, August 27, 2017
Nak cerita pasal produk Shaklee yang paling laris yang paling hot Mak Jemah dapat jual sudah tentu SET CANTIK TERLAJAK LARIS.

Set ini mengandungi ESP, Vitamin C dan Vitamin E. Ada juga yang ambil suplemen lain sebagai tambahan untuk cepat kesannya iaitu Shaklee Collagen Powder dan Vivix. Yang ni paling Hot dan laris.



Kesemua produk Shaklee ni macam dah ada dalam kepala bila customer pm atau wassap. Hihi barulah SID yang aktif giteww.


1. ESP

ESP ialah serbuk soya yang perlu dibancuh. Didatangkan dalam bentuk serbuk dalam tong seberat 850gram. Untuk menghasilkan satu tong ESP memerlukan 30kg soya Non-GMO. Apa itu soya Non-GMO ? Soya Non-GMO iaitu soya yang tidak diubah genetiknya dari awal. Jadi ESP ni sangat istimewa berbanding dengan soya yang dijual di pasaran tu. Keperluan protein setiap individu adalah berbeza bergantung pada umur, saiz, aktiviti dan tahap kesihatan semasa.


2. Vitamin C

Vitamin C dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Menjadi makanan yang paling penting terutama untuk mencantikkan kulit. Vitamin C meningkatkan tahap imun badan. Ia juga mencegah kedutan dan menegangkan. Pengambilan vitamin C secara berterusan boleh membuatkan bertambah awet muda.

"Keperluan minimum Vitamin C bagi individu dewasa menurut RDA adalah 60mg/hari."

Kita perlu mengambil vitamin C setiap hari kerana vitamin C perlu untuk pembinaan kolagen dan penyerapan zat besi ke dalam tubuh. Kekurangan vitamin C akan menyebabkan kita mengalami masalah kulit, kulit cepat kendur dan kita kelihatan lebih tua daripada usia sebenar.


3. Vitamin E

Untuk memenuhi keperluan vitamin E di dalam badan iaitu 400IU. Mengamalkan 1 kapsul vitamin E setiap hari membantu melambatkan proses penuaan. Ia berupaya mengurangkan kedut, garis halus, jeragat, dan jerawat. Vitamin E membantu dalam proses memulihkan tekstur kulit dan ton muka. Selain itu, vitamin E juga antioksidan yang menghalang proses penuaan sel dan memperbaiki pembekalan oksigen yang memberikan lebih ketahanan.


4. Vivix

Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal. Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.


5. Collagen Powder


Shaklee Collagen Powder dihasilkan daripada tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji benih Camelia Japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam dan luaran.

Sekiranya ada produk Shaklee yang berkenan di hati bolehlah menghubungi Feni ye ?

Safeni Feni
SID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp:+601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.