August 12, 2017

PRODUK UNTUK MEMBANTU MASALAH SEMBELIT

Akhir-akhir ni Feni banyak terima wassap dari mereka yang mengalami masalah sembelit teruk. Nak membuang punya la masalah. Ada kala sampai berjam-jam duduk dalam toilet.

Memang masalah ni. Lepas tu bila nak keluar pun sampai ada yang berdarah-darah. Masalah sembelit ni kalau tak jaga boleh kena buasir.

Buasir ni bahaya sampai nak duduk pun takut sebab sakit. Nak tidur pun seksa.
Jadi apa yang Feni boleh suggest kat diorang ialah dengan mengamalkan 3 produk ni iaitu Alfalfa, Lecithin dan Herba-lax.



Alfalfa dan Herba-lax kaya dengan serat yang berfungsi untuk melancarkan perjalanan usus. Ia juga melembutkan najis. Jadi najis tu takde lah keras bila nak membuang tu.

Lecithin pula bertindak sebagai pelincir untuk mencairkan lemak-lemak dan kolestrol jahat yang melekat pada saluran usus. 

Lecithin dan Alfalfa seeloknya diamalkan bersama-sama setiap hari. Manakala Herba-Lax hanya 3 atau 4 kali seminggu je sebab dikhuatiri kalau amalkan hari-hari dah jadi imun pulak.

Jadi dapatkan khidmat nasihat yang terbaik untuk setiap produk yang diambil.
Boleh kontek Feni untuk info lanjut atau membuat pesanan.

http://safenifeni.wasap.my⁠⁠⁠⁠ 
#gempakbintang

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Subscribe blog ini


Hubungi Safeni

Name

Email *

Message *

Instagram

Arkib Blog