TANDA PENUAAN DAN SUPLEMEN UNTUK KEKAL AWET MUDA

Friday, November 24, 2017


Umur adalah satu angka dan kita tidak boleh mengubah hakikat kehidupan ini. Namun ada orang bernasib baik kerana rupa masih nampak kekal menawan walaupun usia sudah meningkat.

TANDA-TANDA PENUAAN ADALAH

1. KULIT KERING
Kulit yang kering dan tidak bermaya menyebabkan nampak lebih tua. Pengambilan air kosong yang secukupnya membantu dalam melebabkan kulit supaya kekal cantik dan awet muda.

2. TIMBULNYA KEDUTAN DAN GARIS HALUS
Kedutan dan garis halus selalunya akan muncul dibahgian dahi dan bawah mata. Ini menunjukkan kulit sedang mengalami proses penuaan.

3. PORI-PORI MEMBESAR
Maalah pori membesar ni menyebabkan kulit mudah terdedah kepada habuk dan bakteria yang menyebabkan kulit menjadi rosak.

4. PERUBAHAN WARNA KULIT
Dengan kata lain tona kulit tidak sekata. Nampak tidak cantik dan bertompok-tompok. Untuk mengelakkannya jauhi dari terdedah terlalu lama di bawah sinaran mata hari.

SUPLEMEN UNTUK KEKAL AWET MUDA


Vivix adalah suplemen yang dihasilkan secara semulajadi melalui bahan-bahan yang selamat dari bahan kimia merbahaya. Khasiatnya bukan sahaja untuk awet muda malah membantu dalam meningkatkan tahap kesihatan.

TESTIMONI VIVIX UNTUK AWET MUDA





Bagaimana nak kekal awet muda itu terpulang pada diri masing-masing. Namun dengan mengamalkan gaya hidup yang sihat juga membantu untuk kekal awet muda.

Untuk pertanyaan dan pesanan boleh menghubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

ATAU

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.